Pastelowo

Witajcie :)
Dzisiejsza pastelowa kartka to moja inspiracja dla Wild Orchid Crafts. Zrobiłam w niej troszkę mediowe tło (pomogła mi w tym maska z Agaterii) ;) Kartkę ozdobiłam oczywiście kwiatkami, ale poza tym tekturką, koronką, jutą, i koralikami z perełek :) Wykorzystałam papiery Lemoncraft.

I really do love pastel colors. My card for today is in pastel pink and aqua. I made a little bit mixed media background. I used beautiful flowers, chipboards, laces, jute and pearls.




Have a nice day!
Thank you for stopping by :)


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :**
Miłego czwartku!

Klaudia


SUPPLIES from WOC

WHITE MULBERRY PAPER MAGNOLIAS (Model: QVR-028)
MIXED GREEN MULBERRY PAPER LILY FLOWERS (Model: MKX-133)
15 mm OLIVE GREEN MULBERRY PAPER OPEN ROSES (Model: MKX-705)
10 mm PINK MULBERRY PAPER OPEN ROSES (Model: MKX-007)
WHITE ORGANZA ROSE TRIMMING - SMALL (Model: MKX-462)
2-TONE LT. GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 1" (Model: MKX-249)
SUMMER EVENING CUTOUT SET (Model: GST-032)
WHITE PEARL DROP TRIM (Model: MKX-611)
OFF-WHITE GUIPURE LACE (Model: MKX-465)
OFF-WHITE JUTE RIBBON - 5cm (Model: GST-170)
25 mm AQUA HYDRANGRA BLOOMS (Model: MKX-700)
WHITE AND IVORY SELF ADHESIVE PEARLS - ⅕" 5mm (Model: MKX-322)

Komentarze

  1. Fantastyczna! Bardzo podoba mi się tekturka - nadała niezwykłego uroku całej kompozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca :) Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o znowu mnie kilka dnie tu nie było a natworzyłaś same cuda!!! Kobieto opanuj się :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, what a gorgeous card, Klaudia! So many beautiful details!

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwyciła mnie kompozycja. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz