Kartka z kwiatkami

(Tytuł świadczy dobitnie o tym, że kompletnie nie miałam na niego pomysłu ;))

Witajcie :)
"Kartka z kwiatkami" :) powstała jako inspiracja dla Agaterii. I wygląda tak:

Hello :)
For today I prepared a card:



Do wykonania tła wykorzystałam maskę z gałązkami. Duże białe kwiaty wykonałam własnoręcznie z papieru czerpanego, a ich zielone środki powstały przy użyciu tego stempelka. Użyłam tych pręcików z Rapakivi. Dodałam też 2 tekturkowe narożniki.



I made the background using stencil with branches.The big white flowers are made by me. I used this stamp to achieve the green centers. I added also two chipboard corners.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :**
Miłego dnia!

Thank you for stopping by.
Have a nice day!


Klaudia


Wykorzystałam: / I used:




Komentarze

  1. Śliczna karteczka, a kwiatki są przeurocze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW what a gorgeous fusion of colors and flowers
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna a twoje kwiaty są mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mediowe tło i pastelowe kolory :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż trudno uwierzyć, że nie miałaś pomysłu - wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha faktycznie, tak jakby któreś Twoje kartki były bez kwiatów! :))) Kartka cudna, taka....bogata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiaty, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory... Na chwilę przeniosłam się do pięknej bajki dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwa piękność! Jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous ! Your flowers are beautifuls !

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna! Wspaniałe kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW WOW WOW and a xtra WOW!!!!!..... Not much else to say but WOW
    Jules xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, Klaudia, I love this card. It is just so beautiful. I could look at it forever.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh, Klaudia, I love this card. It is just so beautiful. I could look at it forever.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne tło a na nim urzekające kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz