Kartka ślubna

Witajcie :)
Dziś chciałabym pokazać Wam patchworkową kartkę ślubną z wiankiem ozdobionym różyczkami z Wild Orchid Crafts.

Hello everyone :)
Today I'd like to show you a patchwork wedding card with wreath decorated with roses from Wild Orchid Crafts.




Tekturkę - obrączki pomalowałam złotą farbą, a następnie zembossowałam przy pomocy przezroczystego pudru do embossingu.

I painted the wedding rings chipboard gold and then embossed it using transparent embossing powder.


Wnętrze kartki ozdobiłam stempelkiem z tego zestawu.

I stamped a border stamp from this set inside the card.


Do kartki dodałam pudełko (z Latarni Morskiej) - delikatnie ozdobione.

I made also a box (I decorated a box from Latarnia Morska).


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :**
Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

Wykorzystałam / I used



Komentarze

Prześlij komentarz