Zawieszka

Witam :) Dzisiaj pokażę moje ostatnie "dzieło", czyli zawieszkę. Zaczynałam robiąc coś całkiem innego (kartkę jak zwykle), a wyszła taka oto zawieszka:



Zawieszka jest spora, ale można ją powiesić na dużej choince :) Dlatego poleci też na wyzwanie w Lemonade "ubieramy choinkę".

Posyłam ją na wyzwanie #16 Anything Goes na blogu The Ribbon Reel Challenge.

Cud że udało mi się zdjęcie zrobić, gdy zrobiło się za oknem odrobinę jaśniej. Bo ogólnie to zimno, ciemno i pada, brr...

Wbrew pogodzie, pozdrawiam Was bardzo ciepło i dziękuję, że tu wstąpiliście :)

Komentarze

  1. ..ooooooooo kochanaaa..ukłony - cudowności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oby takie pomyłki i przypadki zdarzały się częściej i nie tylko Tobie.Wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna zawieszka:)))
    perelka111
    www.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała ozdoba na choinkę :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna jest!!! Ma wspaniałe kolory i świetne detale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, przegapiłam ją:) Pięknie Ci wyszła:) A ten aniołek w środku jest śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  7. A stunning ornament, absolutely beautiful! Thanks for joining the Ribbon Reel this week!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała dekoracja świąteczna Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiękna!! Dziękuję za udział w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz